Nahoru

Vyjádření společnosti Fresh Revolution, s.r.o.

V časopisu Strategie, č. 12/12 je ve článku: "Byznys s letáky ohrožují neprůhledné náklady na tisk" uvedeno, že do schránek se o Vánocích na základě informací kontrolorů dostanou jen tři letáky z deseti. Z kontextu článku se může zdát, že tato čísla dodala naše společnost Fresh Revolution, s.r.o. Text čerpá některé informace z tiskové zprávy, kterou jsme rozesílali médiím a ve které se doslova uvádí: "V loňském roce jsme realizovali 1227 kontrol a zjistili špatný roznos u dvou z deseti letáků. V předvánočním období pak toto číslo stoupá - chyba se objevuje již u tří letáků z deseti." V redakci Strategie pravděpodobně došlo ke špatné interpretaci tohoto sdělení a otočení poměru doručených a nedoručených letáků. Od uvedeného údaje se tedy jménem Fresh Revolution, s.r.o. distancujeme.