Nahoru

Napsali o nás | Aktuality

Hospodářské noviny: K nápadu na zákaz slevových letáků se teď nikdo nehlásí. Uškodil by nákupním řetězcům i tiskárnám

Klasické papírové létaky se stále tisknou a vzdorují invazi internetových letáků! Proč je tomu tak?

Detail
MSM: Ježíškovo letákové trápení

Ročně se u nás vytiskne a rozdistribuuje zhruba 4 miliardy reklamních letáků...

Detail
MaM: Před Vánoci do schránek dorazí 30 miliónů letáků denně. Ohlídejte roznos!

Jedná se sice pouze o drobné zlepšení, ale i tak je to zpráva, která by mohla před vánoci alespoň trochu uklidnit obavy marketérů z klesající spolehlivosti distribučních společností. Poprvé od krize totiž stoupl roční průměr kvality roznosu nad...

Detail
Letáky - marketingový monstrnástroj i plýtvání ve velkém

V ČR se ročně vytiskne 4 miliardy letáků, to je 390 ks na osobu a to je tedy v průměru alespoň jeden leták na osobu denně. Ze statistik kontrol ale vychází, že je rozneseno cca 80-90%, z toho vyplývá, že zhruba 400 mil letáků za rok neskončí ve...

Detail
retailinfo.cz (29.5.2015) - Auditoři Fresh Revolution díky partnerství s CleverAnalytics zefektivní cílení letákových kampaní

Datový start-up CleverAnalytics a auditorská společnost Fresh Revolution uzavřely strategické partnerství, jehož smyslem je využití lokačních analýz CleverAnalytics pro optimalizaci roznosů reklamních letáků.

Detail
MarketingSalesMedia.cz (29.5.2015) - Kam zmizely dvě miliardy za letáky? Zjistí to analýza big data

V České republice utratí ročně obchodní řetězce za letákové kampaně ročně utratí až 2 miliardy korun. Zapojení pokročilých analýz "big data" by to mohlo změnit, věří společnosti CleverAnalytics a Fresh Revolution, které uzavřely strategické...

Detail